唔怕膝蓋痛,上落樓梯唔再「咔咔」聲 - ANKH 機能再生 「40+ 膝關節 NMN」

生咗兩個小朋友之後,每逢站立或行走一段時間後,都會出現膝蓋不適、疼痛,每天自己上落
樓梯、拎重物時,膝關節會發出「咔咔」聲,令我好擔心,家中長輩向我解釋膝關節嘅深遠影
響後,就主動介紹我食關節保健食品,就係去痛修復軟骨嘅 ANKH 機能再生 「40+ 膝關節NMN」supplement。

食咗一星期感覺好咗好多,返工蹲下拎 FILE 膝蓋唔痛,膝關節發出「咔咔」聲嘅次數都有減
少,行每一級樓梯都更加有力,返工抱 B 上落樓梯都冇問題!



ANKH 機能再生「40+ 膝關節 NMN」係一種針對關節退化問題嘅 supplemment,適合 40 歲
以上人士,特設創新速效配方含 NMN、葡萄糖胺、MSM、軟骨素等成分,作出針對性修補,
幫助膝蓋機能再生!





正所謂「年紀大、機器壞」,隨住年紀大關節慢慢磨損退化,所以一發現自己上落樓梯乏力、上落斜無力、關節退化僵硬、酸軟無力、活動時「咔咔」聲等就要注意。

NMN 配合其他護關節成分,幫助減低關節受損機會、細胞修復同維持筋骨健康,係時候食「40+膝關節 NMN」好好保養。



ANKH 機能再生「 40+ 膝關節 NMN」 4 大護關節成份同主要功效 :

• NMN -迅速修復細胞 強化全身筋骨
• 葡萄糖胺-加速製造軟骨 增加關節韌度
• 軟骨素-減低關節磨損 提高軟骨彈性
• MSM-迅速紓緩疼痛 提高活動能力

ANKH 機能再生建議根據自己膝蓋痛或其他關節痛問題嚴重程度選擇食 1 至 3 粒,並且維持
至少 3 個月,即使膝蓋冇再痛,由於膝蓋會慢慢退化磨損,持續服食先可以強化骨質加強保
護。



保健品嘅成分、功效固然重要,但我之所以認識到「40+ 膝關節 NMN」,都係因為屋企人介紹 ANKH 機能再生呢個品牌畀我。

屋企人見我有痛症,就同我提起「ANKH 機能再生」,話我知佢哋係一間已經開業成 15 年嘅去痛症中心,過去仲有超過 13 萬客人,可以話係去痛方面嘅專家,我上佢哋網站都見到好多客人都會拍片讚賞佢哋團隊嘅專業、細心。

仲要見到 ANKH 機能再生係首間企業榮獲香港醫護學會頒發「最受醫護人員信賴痛症品牌大
獎」同「最高榮譽去痛技術大獎」,所以相信佢哋好明白痛症患者嘅根源,亦都著重產品研發,會將最好嘅配方用喺「40+ 膝關節 NMN」,令我對呢款產品充滿信心!

40 歲以上,或出現關節退化、運動傷患、職業勞損人士都適合服用 ANKH 機能再生「40+ 膝
關節 NMN」 係唔少人嘅護關節法寶 。



ANKH 機能再生「40+ 膝關節 NMN」已通過 STC 檢測證明不含西藥亞士匹靈、撲熱息痛、
潑尼松及潑尼松龍成分。通過 STC 有機氯農藥、重金屬、食品微生物含量指引。而且經過
SGS 重金屬及有毒元素測試。經過 SGS 微生物檢查測試,可安全地食用。

以前關節痛對我有好大困擾,每次探屋企人上落樓梯會覺得膝蓋痛,拎得多嘢時仲會手肘痛,
好彩我食咗 ANKH 機能再生「40+ 膝關節 NMN」先有改善,唔再怕上落樓梯、拎重嘢。



見到食完效果咁好,就順便買咗「40+ 膝關節 NMN」送俾自己親朋好友,等佢哋好好保護關 節,為咗自己同家人關節健康,大家快啲去 ANKH 機能再生網店或痛症健康中心門市入手啦!


立即購買:

https://www.ankhocean.com/products/kneeexport?utm_s%20ource=blogger&utm_medium=blogger&utm%20_campaign=siuyeeng0111


購買地址:

尖沙咀彌敦道 132 號美麗華商場第 1 期 7 樓 711-712 室


銅鑼灣羅素街 38 號金朝陽中心 36 樓全層


新界沙田鄉事會路 138 號沙田中央廣場辦公大樓第 1 座 22 樓全層


ANKH 機能再生 - 痛症健康集團:www.ankh.com.hk



#上落樓梯 #上下樓梯 #膝蓋痛 #膝頭痛 #膝頭哥痛 #關節痛 #手痛 #手肘痛 #食咩好 #保健品 # supplement #ANKH 機能再生 # 40+ 膝關節 NMN #NMN #葡萄糖胺 #MSM #軟骨素




** 是次活動產品由品牌提供,謝謝 **


-----------------------


希望大家睇我的試用分享文,


如有產品試用及活動邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!!


Email: magicsiuyee84@gmail.com


Facebook fanpage: https://www.facebook.com/magicsiuyee84


Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111


本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

留言

這個網誌中的熱門文章

10月關注乳癌運動 - 雅詩蘭黛集團慈善粉紅產品

輕鬆排出毒素 Kinohimitsu J'pan D'TOX Juice 梅子解便秘方