新一代避孕方法 - 美國VCF®️避孕凝膠和溶性避孕軟膜

話說生過小朋友嘅媽媽,每年都要做婦科檢查,婦科醫生都有問我用咩方法去避孕?!
我都好老實講我只計排卵期/安全期。(醫生話我勁危險,呢個計算方法好唔準確,叫我千祈唔好試。)



食避孕藥又驚唔記得食,dom dom 有驚俾小朋友睇到,
所以醫生推薦我試吓美國VCF®️避孕凝膠和溶性避孕軟膜,去避免懷孕!



美國VCF®️避孕凝膠有超過15年測試經驗,美國累計售出超過一億盒。專為女士而設,獨立包裝,方便易用。



VCF避孕凝膠含國際安全認可(包括FDA及IPPF)的有效殺精劑Nonoxynol-9,在歐美受到廣泛應用,注入後立即生效,效力持續一小時,親密既時刻無阻隔,亦不含激素,無口服避孕藥副作用,有效避孕率高達94%,適用於女性弱酸性私處環境!



另外VCF溶性避孕軟膜,含有美國FDA認可的殺精劑Nonoxynol-9達28%,配方早於1971年已通過International Planned Parenthood Federation (國際計劃生育聯合會, IPPF)的全面殺精能力測試,



一盒有6包,薄薄一片就可以達到避孕既功能,經測試證實安全可靠,廣受醫學界及香港家計會推薦。



經過今次婦科醫生檢查,介紹我用呢兩款美國VCF®️避孕產品,真係新一代的避孕方法,價錢平過係藥房買避孕藥,兩款產品係專為要求至高享受、全無約束及阻隔的伴侶而設!


銷售點係HKTVmall 同顯康醫健站


產品詳情:

VCF避孕軟膜:https://bit.ly/3HH4NSx

VCF避孕凝膠:https://bit.ly/44vao8t


** 是次活動產品由品牌提供,謝謝 **


-----------------------


希望大家睇我的試用分享文,


如有產品試用及活動邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!!


Email: magicsiuyee84@gmail.com


Facebook fanpage: https://www.facebook.com/magicsiuyee84


Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111


本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

留言

這個網誌中的熱門文章

10月關注乳癌運動 - 雅詩蘭黛集團慈善粉紅產品

唔怕膝蓋痛,上落樓梯唔再「咔咔」聲 - ANKH 機能再生 「40+ 膝關節 NMN」

輕鬆排出毒素 Kinohimitsu J'pan D'TOX Juice 梅子解便秘方