Love Share Beauty【完美無瑕牛奶肌】療程體驗

疫情緩和返,終於要的起心肝去做下Facial,面部既皮膚暗啞偏黃兼缺水,仲爆左暗粒,放左工就走去銅鑼灣 Love Share Beauty 做一個【完美無瑕牛奶肌】療程體驗,一次療程做哂以下3部儀器,我可以分享一下。


首先美容師會先幫我清潔面部,之後會先做抗氧化活肌水漾療程。

  

做既期間儀器是將底層油脂黑頭粉刺推出皮膚表皮,淨化毛孔內的黑頭、粉刺及油脂,加速細胞代謝和修復、提升皮膚免疫力和緩解皮膚敏感,做緊既期間沒有不適感,令後續既療程更吸收。

第二個就係做「零毛孔牛奶肌」,做前會先塗上厚厚的蘆薈啫喱做打底,減少之後做的高能量療程的不適感。

 

做呢一part 自己就會有大少少嘅反應,(因自己皮膚本身比較薄),在療程後的復原過程中,表皮會被拉扯,收緊鬆弛皮膚和收細毛孔,但是可接受既範圍,美容師都會貼心問下我有冇唔舒服,因探頭會釋放熱力「氣化」肌膚表皮而獲得重新,零毛孔牛奶肌透過非侵入性多極分段式射頻(UFMR) 針對改善表皮瑕疵,如:毛孔、凹凸洞、黑頭粉刺、鬆弛表皮、細紋幼紋。療程期間,探頭會釋放熱力「氣化」肌膚表皮而獲得重新,在修復過程會促進更新及刺激膠原蛋白,讓皮膚緊緻和毛孔潔淨。

最後就係做「爆水蜜桃肌」,呢part 最舒服,儀器是幫助提升皮膚的含水量及儲水鎖水力,全面活化肌膚細胞,後續令肌底透明質酸自生,終極鎖水保濕,幫助細胞層面修復肌膚,改善不同問題。之後就敷上GEL MASK 和防曬就完成喇。

做完【 完美無瑕牛奶肌 】療程既前後對比都幾明顯,安全而且無副作用,肌膚即時見效,缺水和敏感情況亦有所改善,毛孔乾淨晒,皮膚瞬間回復生氣,大推!! 



Love Share Beauty

地址:渣甸街36號8樓全層

Love Share Beauty Facebook:https://www.facebook.com/lovesharebeauty


#Blognet #facialcare #良心小店 #醫學美容 #用後感 #香港美容 #hk #lovesharebeauty #beauty #beautysalon #beautyhk


** 是次服務由品牌提供,謝謝 **


-----------------------


希望大家睇我的試用分享文,

如有產品試用及活動邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!!


Email: magicsiuyee84@gmail.com


Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111


Facebook fanpage: http://www.facebook.com/magicsiuyee84


本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

留言

這個網誌中的熱門文章

10月關注乳癌運動 - 雅詩蘭黛集團慈善粉紅產品

唔怕膝蓋痛,上落樓梯唔再「咔咔」聲 - ANKH 機能再生 「40+ 膝關節 NMN」

輕鬆排出毒素 Kinohimitsu J'pan D'TOX Juice 梅子解便秘方