AQ 幼兒消毒防疫噴霧 - 防止 BB 感染病菌

武漢肺炎席捲全球,香港接連出現確診感染個案,一時之間全城戒備,好多消毒用品供不應求。在我們的生活中,因大部份傳染病都是透過接觸傳播,購買防疫噴霧是避免家裡變成病毒的溫床,有效減低交叉感染的好方法!



囡囡 Zoie 得3 個月人仔,所以我哋出門前都會幫囡囡使用 AQ 幼兒消毒防疫噴霧,防止她感染病菌!(抵抗力始終比大人差dd)



AQ 健康科技水的幼兒消毒防疫噴霧,可以防止疫症,主要成份天然,全天然植物萃取,無添加化學成分,所以不含藥性及人造香料和色素,因針對因細菌、真菌、病毒、引致各種健康問題,會對抗炎症及防止交叉感染,可噴在空氣、皮膚上!如果噴左 AQ 防疫噴霧入口亦唔洗擔心,因為口服亦無害!還可以提升寶寶抵抗力、減低 BB 濕疹問題,亦幫助嬰兒肌膚防敏感,是最佳的防疫噴霧!我同Zoie 出健康院都會隨身攜帶住,細細枝擺係bb 車度,減低患病風險!要幫寶寶安全措施做足,AQ 幼兒消毒噴霧幫到手啊!佢地仲有其他防疫噴霧配方,因為而家細菌種類多,令我更擔心家人健康,AQ 健康科技水加上方便,細支帶出街又吾重!



日常出去我會隨身帶備 AQ 多功能殺菌配方,在這遍佈細菌及病毒的環境,更需嚴 格挑選天然殺菌產品,呢支防疫噴霧就絕對幫到手~




AQ 防疫噴霧可以淨化空氣中的細菌病菌,有時家中有成員不舒服或者外出回家後都會帶左 D 細菌回家,所以我會定期在家中噴一噴,避免交叉感染,抵抗力好,愛錫自己也保護家人亦可以在流感高峰期間可使用 AQ 防疫噴霧,幫健康把關!




AQ官網 https://bit.ly/2FAC9C5

AQ 銷售點 https://bit.ly/2QfirSR


Facebook : https://www.facebook.com/AQbiosanitizer/


IG : https://www.instagram.com/aqbio/


** 是次產品由品牌提供,謝謝 **


-----------------------


希望大家睇我的試用分享文,


如有產品試用及活動邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!!


Email: magicsiuyee84@gmail.com

Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111

Facebook fanpage: http://www.facebook.com/magicsiuyee84


本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

留言

這個網誌中的熱門文章

10月關注乳癌運動 - 雅詩蘭黛集團慈善粉紅產品

唔怕膝蓋痛,上落樓梯唔再「咔咔」聲 - ANKH 機能再生 「40+ 膝關節 NMN」

輕鬆排出毒素 Kinohimitsu J'pan D'TOX Juice 梅子解便秘方