Kiehl's - Let us change your Skin 肌膚改變之路

做一個精明既消費者,每次想試新產品既時候,
亦希望可以在肌膚上試一試,
始終每件產品既功能和膚質亦不一樣,
如果最後買了一件不合適的護膚品只會製造浪費。


所以 Kiehl’s「5分鐘見證健康肌膚」,
有專業顧問服務代表分析皮膚健康狀況,
從而細心揀選適合客人皮膚的 Kiehl’s 其中系列的皇牌產品。


過程十分簡單輕鬆,
專業顧問服務代表會跟客戶做一個關於使用皮膚護理產品的問卷測試,
了解一下我既需要,即時用試紙試驗肌膚性質,分析皮膚狀況。


只需使用5分鐘時間,
專業顧問服務代表解釋我既肌膚上需要,
完成測試後就可以領取 5件體驗裝 Kiehl’s 皇牌產品
「先試後買」,試完覺得好用先買,冇壓力地購物。


最後我體驗分享兩款專業顧問服務代表幫我選的皇牌產品
我的肌膚是混合性偏油,集中要先處理保濕同收毛孔。



其中一款的皇牌產品,Kiehl’s 醫學保濕導入精華 HK$480/50ml
有效紓緩及改善疲憊暗啞肌膚的精華素。


配方蘊含15%植物性甘油及紫蘇葉精華,
有助擊退老化型缺水跡象,為肌膚源源灌注充沛水份,
減退細紋及改善粗糙暗啞膚質,再現年輕光采。

透明啫喱狀,獨特乳液質感推開之後會變成微細水珠,
質地透薄而且水潤不黏笠,令之後塗既產品更吸收。

使用 Kiehl’s 醫學保濕導入精華後,保濕效果有所提升,
水油平衡返,肌膚彈性由平轉好。


另外一款皇牌產品,顧客最愛之一,
Kiehl's 醫學提升毛孔緊緻精華 HK$605/50ml,HK$750/75ml


Kiehl's 維他命C抗衰老精華有10.5%維他命C兼強效抗皺功效,
使用前徹底清潔肌膚,每天兩次塗抹抗皺精華於全面,要避開眼部位置,
塗抹時,肌膚可能會有微溫感是正常的,亦可單獨使用或於保濕霜前使用,
質感水潤容易吸收,維他命C成份提供抗氧化保護,促進肌膚更新,
改善整體膚質、膚色及光澤,同時減淡幼紋及皺紋。

由即日起至8月31號,登入以下連結 :
http://www.kiehls.com.hk/zh_HK/registration-home/5-samples.html
 登記「5分鐘見證健康肌膚」
Kiehl's 專業顧問服務代表就會為分析皮膚健康狀況,
完成服務後仲可以獲得適合您既試用裝5件!


Kiehl's Facebook: http://www.kiehls.com.hk/


" 是次活動產品由  Kiehl's 提供,謝謝  "


希望大家睇我的試用分享文,如有產品試用及工作坊邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!!


本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見,
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

留言

這個網誌中的熱門文章

10月關注乳癌運動 - 雅詩蘭黛集團慈善粉紅產品

唔怕膝蓋痛,上落樓梯唔再「咔咔」聲 - ANKH 機能再生 「40+ 膝關節 NMN」

輕鬆排出毒素 Kinohimitsu J'pan D'TOX Juice 梅子解便秘方