(活動分享) 德福廣場 x she.com 舉辦的「德福blogger美麗遊學團」第三團 22/10/2015

平時Siuyee來德福廣場大多數是食飯, 睇戲...
但是今次Siuyee有幸給she.com 抽中參加由 Telford Plaza 德福廣場 she.com 舉辦的「德福blogger美麗遊學團」!
我地會去5個品牌 包括Anumi MelvitaMÍOGGÍ Clinique & TonyMoly ~


到了集合時間地點,分成3組便出發去5間品牌參觀嚕!
我地組第1站:Anumi 


澳洲有機護膚品牌Anumi,以Anumi的天然有機產品全部均取得有機認證,
保證當中最少70%的成分均為天然有機認證,品質可靠。


今次在店內 Anumi店鋪經理為我地講解精油如何調配適合自己皮膚,
而且即場整有機花水,

冷壓橘子香薰油 + 佛手柑香薰油配落花水裡面細細樽精油花水放落手袋,超方便~
我地組第2站:Melvita


Melvita 是法國天然有機美容產品的領導品牌之一“MEL” 是拉丁文蜂蜜的意思而“VITA” 是生命力的意思),我好喜歡他們出的有機堅果油,因為Siuyee 皮膚底層比較乾,轉秋冬我一定會用落有機堅果油加落面霜度,會鎖住保濕品的水分,全面長效保濕


試用 Melvita 有機堅果油放落手上,按摩幾下就很快滲透落底層~
我地組第3站:MÍOGGÍ


韓國品牌MÍOGGÍ,MÍOGGÍ 韓文解作「肌膚之美」,象徵煥發肌膚最美的一面。
店舖經理介紹了很多皇牌產品,仲試用了無瑕透肌 CC Cream系列

榮獲韓國MFDS美白、抗皺認證的全新六角水光感CC Cream,專為亞洲肌膚而設,
修正暗啞、泛黃、灰沉膚色,配合多元補濕因子及修護成分,一次過做到補濕、調色、美白、修護4大亮肌功效,輕易打水盈貼薄妝容,締造光感素肌。

我地組第4站:Clinique


由Clinique店員幫我地組其中一位Blogger朋友,用上整套Clinique系列幫她做好護膚程序
而且幫她化妝~仲見到Clinique聲波淨透潔膚儀可以轉上緊緻輪廓塑顏按摩儀按摩頭,可以一物二用每分鐘逾9000次聲波震動塑顏修護,高效鎮靜舒緩,體驗前所未有的輪廓重塑效果,見證肌膚瞬間重現耀眼年輕。 

我地組第5站:Tony Moly


以「漂亮、時尚、精緻」命名的暢銷韓國化妝及護膚名牌 TONYMOLY,為韓國最暢銷3大名牌之一! 於韓國已有超過500間分店。店舖經理介紹 TONYMOLY 既幾款皇牌系列,包括蝸牛全效修護系列24K蝸牛系列蝸牛酵母系列新西蘭山羊奶系列~


仲試用左好幾款系列既面霜,而且見到好多優惠tim...
喜歡韓國組合2PM既粉絲要留意韓國男子組合2PM擔任TONYMOLY 全新代言人!

於2015年10月21日至30日23:59內在TONYMOLY購物滿$500,
有機會贏取TONYMOLY送出免費直飛韓國首爾機票連住宿,同2PM粉絲見面會門票乙張!
嘩, 可以見到Nichkhun,玉澤演....機會一定要自己爭取啦~~^^

呢個旅程好開心,一定要謝謝she.com抽中我,可以一晚體驗5個不同品牌既皇牌產品~
另外亦要謝謝Anumi MelvitaMÍOGGÍ Clinique TonyMoly 5個品牌,亦送上紀念品給我們返去試用~

*************************************************************************************

希望大家睇我的試用分享文,
如有產品試用及工作坊邀請, 歡迎聯絡我, 謝謝 !!!

Email: magicsiuyee84@gmail.com
Instagram: siuyeeng0111
Facebook fanpage:  www.facebook.com/magicsiuyee84

個人blog :-
http://blog.she.com/magicsiuyee84/
http://www.openrice.com/zh/restaurant/userinfo.htm?userid=58675838

留言

這個網誌中的熱門文章

10月關注乳癌運動 - 雅詩蘭黛集團慈善粉紅產品

唔怕膝蓋痛,上落樓梯唔再「咔咔」聲 - ANKH 機能再生 「40+ 膝關節 NMN」

輕鬆排出毒素 Kinohimitsu J'pan D'TOX Juice 梅子解便秘方