MOMOTANI 桃谷順天館 TINKER WINK 眼妝系列

 Siuyee 不太化眼妝,
因為 Siuyee 對眼比較敏感,
而且怕缷眼部化妝,會做左熊貓眼,
但是Momotani 桃谷順天館 Tinker Wink 既眼妝3大皇牌產品,
就完全令我改觀,立即眼睛變大變亮。

124626apptccxevtccvvcv

今次 Siuyee 會試用下列3件眼部產品 :-
Tinker Wink 娃娃完美睫毛膏 (黑色) (熊貓波波睫毛液) HK$ 118.00
Tinker Wink 完美兩用眼影眼線筆 (黑色) HK$ 98.00
Tinker Wink 臥蠶淚袋眼影筆(金色) HK$ 98.00

首先介紹既係 Tinker Wink 完美兩用眼影眼線筆 (黑色

對於第一次自己畫眼線既 Siuyee 黎講,
呢枝眼線筆好容易handle
因為眼線筆既幼身筆尖加上扁平筆頭,
能夠容易控制眼線的粗幼,畫出均勻的實黑色眼線。


枝眼線筆既另一端就是一個啡色眼影,
畫了實黑色眼線,當然要用眼影襯返啦~


啡色眼影質感幼細同好閃,
眼影粉末扭開筆蓋會見到,
左右扭動筆筒便可沾上粉末。
塗上眼影之後,眼睛精靈左 ~^^


到第2件產品,娃娃完美睫毛膏 (黑色) (熊貓波波睫毛液)


呢枝睫毛液好好掃,毛刷好舒服,
它們的小刷頭好輕易把睫毛液從根部逐條睫毛輕輕捲起,
連下睫毛亦容易塗上睫毛液,
令睫毛持久捲曲而且濃密,
另外還防汗水、淚水及油脂。


塗了睫毛膏和眼線筆,大眼睛開始現形喇~


最後介紹是 Winker Wink 臥蠶眼影筆 (金色)


這枝臥蠶眼影筆,金色的閃粉在我眼底,
可以遮到我深深的黑眼圈,
但是在我的眼底臥蠶效果不太明顯。


最後用整套系列過程好順利呀,
落眼妝是超級順利的,超推介 !!!


謝謝 U Beauty x 桃谷順天館 的邀請,提供產品試用 ~
桃谷順天館 Facebook fan page :

*****************************************************

希望大家睇我的試用分享文,
如有產品試用及工作坊邀請, 歡迎聯絡我, 謝謝 !!!

Email: magicsiuyee84@gmail.com
Instagram: siuyeeng0111
Facebook fanpage:  www.facebook.com/magicsiuyee84

個人blog :-

留言

這個網誌中的熱門文章

10月關注乳癌運動 - 雅詩蘭黛集團慈善粉紅產品

唔怕膝蓋痛,上落樓梯唔再「咔咔」聲 - ANKH 機能再生 「40+ 膝關節 NMN」

輕鬆排出毒素 Kinohimitsu J'pan D'TOX Juice 梅子解便秘方